Thursday, April 15, 2010

stupidity brings happiness?

arinih ari jumaat..genap sminggu masalah aku start..hoho..kunci bilik hlg la, itu la ini la..mcm nih cerita die..huuu..tanggal 13 apr aku ada int dgn mara..aku pon gerak dr ipoh menaiki bas apa tah..haha..ada minah hot n sexy sblh aku..skali de ckp lam phone, indon kot..haha..bas tuh plak merayap sana sini baru g semban..menyampah aku..huhuu..aku smpi semban lam kul 2 laa..membe aku tlg jemput n anta..thanx RAFII;D...then ptg tuh kuar la anta laptop n cpu g kedai..

malangnyer tuh kan, lptp aku kene bayar 700..huuuu..motherboard rosak plak dah..aku cam sdey gler vavi laa..huhuuu..ye la lptp kesygn aku rosak plak..then blk tuh kan, alang2 da lmbt n hujan, mak aku suh la bli nasi grg kat kedai..aku g la maghrib lu kat msjd negeri..

pas solat aku trus la g kedai makan opposite msjd tuh..da bli n bayar sumer tuh, aku pon nak gerak la, skali kete tamo start..siot gle laa...aku tataw nak wat pe aku call bpk aku..bpk aku call aam..dlm kul 8 aku stuck kat ctu, then aam dtg, lam kul 9 pon da settle gerak la..then after a few minutes, enjin mati trus..adoy..maka tersadailah kete tuh dpn fam store for 1 night.

setibanya aku kat rumah, nak get ready for 13th apr, the unthinkable happened..aku tertggl sumer sijil koku aku kat utp..aku da nak nangis la..:'(..ye la, benda essential kot..aku dahla tga penat..tp mak aku relax, marah sket2 then she called my aunt..my aunt n unc took the files from utp n asked her daughters to send it to me..by train..huhuu..yg dtgnyer kak mira n sygs aku..huhuuu

dlm setiap ada hikmahnyer??kott...huhuuu..dorg smpi semban kul 6 pg.mak aku g jemput dorg blk uma ktorg la.then aku pon siap2kan everything.then kul 9 camtu, ktorg pon gerak la ke melaka(asal la dak2 semban dpt kat mlaka..pening paler otak aku mikir)

aku masok la interview room tuh kul 1.muka dorg bengis gler..huhuu..aku cam tensen gler..aku taw i've done bad..dorg plak mcm sound2 aku plakk dah...da masok utp nak ngade amik mara..aku cam, bodo la..bia je la..haha...

it lasted 15 mins je kot.huhuuu..then chow, pusing2 mlake n sesat plak.hahhaa..last2 bpk aku ckp, blk trus je la..las2 smpi semban lam kul 3 camtuh..

bajet nak kuar aw, tp sebabkan kekangan,kete rosak tale plak..huhu..

last2 aku kuar dgn akak n sygs aku kul 8..ktorg merayap carik tiket ketapi and also g semban parade..then g terminal...waa..agak bahagia nan die time tuh taw..hehhe...aku taleh nak express betapa happynyer aku time tuh..dpt lepak dgn org yg aku syg sepanjang mlm...then mam eskem plak tuh..hehe..akak sedara aku plak da gmok, suar ta muat..haha..klaka tol..then blk2 arnd 1030..abah jeling, aku ta bli makanan de.haha..naseb bek ta marah..

soknyer tuh nak blk ipoh daa..agak fun laa..hehe..kul 630 da kua umah..hoho..kejar2 bas..bas tuh plak ikut jln tah mane tah..jauh gle.hahaha..aku pon mcm bengang je..kalo nek ktm pon sama je time..haha..

ktorg bli la tiket tren kat kl sentral..dpt pulakk tiket tpt len2..aku cam, adoyy...tape la, mgkn dpt tuka ke dgn org sblh..

ble da bli tiket, akak aku cam nak carik mask..de selsema..huhuu...then ktorg bli la bfast nak mam lam tren, tale blah tol akak..nk mam laksa plak.haha.

nek je tren kul 9 lbh tuhh...aku trus mntk tukar tmpt dgn org sblh tuh..dpt la dok dgn sygs aku..akak aku dpt dok dgn mamat mane tah.hahaha..sian tol dorg neh..aku tataw nak ckp pe la..hahhaa...hanya bersimpati..lam ketapi tuh, ada lak bangla dok blkg.bengkek tol aku..haha..bising2..nyanyi2..smpi sygs aku jerit 'bising laa'baru dorg diam sket..haha..trus stop nyanyi.hahaha..last2 aman gak la ktorg..then sygs aku nih mam la mcm2 lam ketapi sbb aku paksa..t de lapa...aku lapa tape, jgn de lapa..hehe..then da mkn2, de antok plak..da borak2 men2 mata, jeling2, tetb de antok plak
tdo plak de..hahha..bley plak tdo kat bahu aku n pluk tgn aku..huhuu..best plak sbb aku dpt lepak dgn org yg aku syg gle3..huhuuu...aku ta kaco de tdo..aku nak sumernyer perfect utk de..bia aku susa payah tape..asalkan die bahagia n epy dgn aku..huhuu

smpi ipoh lam kul 12 camtu, bf akak nyer amik..then anta g blk uma..kat uma lpk dgn de ag..hehe..bajet nak bl;k kul 2..skalu gerak pas asar plak..haha..lpk dating dgn de je keje..adk de nyebok je.hahaha....then aku gerak blk utp kul 5 lbh..smpt keja bas general hijau tu ha..hhuhuuu..smpi utp aku melepak smpi mlm..hahhaa..

bg aku lah, nih experience plg bodoh aku...but had a happy ending..huhuu...i just wish i can be with her forever ever after..huhuuu..

No comments:

Post a Comment