Sunday, April 11, 2010

Luahan kot

Hmmmm..aku ingin luahkan la segala kot..not all laa..tp somejee..td test utk petronas scholar cam hampeh jee..tataw leh dpt ke ta..huhuutuh len cter je laaa...hmm..mmg tol la pe aku rasa..aku rasa aku ptt eat apa yg ptt aku wat a long time ago..skang mcm da terlmbt je..de nih amat la menyakitkan aku..tataw la de sedr ke ta.tu terpulang la kt de if de nk wt ape pon.aku tade hak nak halang..lantak die laa..aku just nak yg terbaik utk de tp de ta pernah nak dga ckp aku..mesti ada je perkataan 'jap','ah','sukati','bia la','nothing'..tp aku saba je la..bia la de taw kw tataw yg aku penat mikirkan de.ta larat aku dah..tp aku tale lupakan.sbb aku terlalu sygkn de.bia la de jak wat apa skalipon.biarpon ia memakan diri aku ih..de ta perlu tau apa yg aku harungi..aku je yg kene dga kata de..mmg aku rasa tataw la canee..ikut hati maw
lari tp aku syg de..aku just mghrp aku dpt atasi mslh nihh..aku bahagia dgn de tp salu skt ai dgn de..ble aku ckp de pon ta kesa.mmg tol kot pe yg de salu ckp kt aku..yg de ta syg akuu..hmmm..terpulanglah pada de..mls maw pk..

No comments:

Post a Comment