Saturday, April 17, 2010

pursuit of happyness ;D

arinih ari ahad, 18 apr..smlm sabtu 17 apr..
what started as a marvelous day ends up kinda in a shitty way.lol
kul 2 lh aku gerak dgn membe2 aku g ipoh..
dorg drop aku kat umah my aunt then ktorg g parade..
kete sewa kitorg tuh hampeh gler..brake cam tade, clutch gle hampeh.haha
sbny aku g parade dating je dgn sygs aku..hehe..
berdua je la..huhuuu..
ktorg round2 satu parade tuh..
kesian die nak bli barang ta bole..aku ta kasi.
suh de jimat duit..hehe
mcm2 la de ta puas hati dgn aku,.
then after da settle mcm2..
ktorg kuar makan kat mcD..
carik2 parking ta jmpe yg dkt..haha..
then pusing la parking jauh sket..
bler da jln g mcD tuh, jmpe plak parking dkt, siot gle.haha

kat mcD tuh, borak2 smbl mkn..
de leh plak merayu kat aku nak eskem.
aku bkn tanak tp tale la salu sgt.
tapela kali nih aku blanje je..
de bley plak jpe membe de kat mcD tuh..haha
dahla ada mamat tuh cam senget sket..
klaka plak aku tgk..

time tuh bley plak cter sal ex2..hehe.
de cter sal pengalaman de n blah3..
aku cam, sedih ada, bengang ada, cam, tataw laa..
nak maraa jek tp benda da berlaku kan..
taley wat apa la..just harap sgt2 de berubah la.
itu harapan aku...

time blk tuh, de bole plak ajak ikut jln jauh..hehe..
klaka plak..ley sggh taman..tp ta kuar pon..
sbb da lmbt..
then de bwk aku pusing2 epo, aku pon tataw caner..haha.
tp berdua lam kete borak2..
huhu..bg akula, mmg aku ske wat camtuh..
lg2 kalu ptg2.
dok berdua borak..huhuuu..
rasa mcm, bahagia sgt2..

then kat umah, blk2, anak2 de ada..perghh..
de nih, tale tol.
cpt tol lpe,
smpi kene cubit la baru nak gerak..
naseb bek de ikut gak,
kalu ta, aku tataw r..
jgn smpi tgn aku terbang sudaa.huhuuuu

then smpi mlm ktorg lepak2..huhuu..dgn akak de skali kat dpn..
akak de lak tibai2 hp aku utk tgkp gamba..
cam tade hp sendiri je..hahaha..

dlm kul 9 camtu aku blk utp dgn membe2 aku..huhuu.
terpaksa aku berpisah dgn de..



No comments:

Post a Comment