Wednesday, April 28, 2010

f..i'm stressed

adoy2...arinih 28 April 2010..
2 hari lg utk siapkan mymathlab, assignment n mcm2..
urgh..
peningnyer..
bkn tanak wat..
tp tade mood nak wat..
alhamdulillah aku da siapkan assignment n mymathlab..
task aku skang kene wat mastering chemistry and precalculus hw..
amat byk.
nmpk mcm siket.
bler bukak, perghh..
terbeliak bijik mata.
smlm membe aku baru wat dr midnight smpi subuh mastering chem tuh.
tuh pon ta siap lg..
gle la byk..
tuh due date de 3 may..
aku da frust gle da nih tataw nak wat caner..
naseb bek tutorials aku ramai yg membantu..
kami mcm biasa copy mengopy antara stu sama laen..ehehe..
arap2 8hb nih jd g genting..
teringin gak aku nak g sana..
lama ta pegi..
tmbh nak g dgn dak2 course aku yg menggila..
looking forward for that..

aku rindu parents aku di rumah..
byk tol masalah bler da masuk cni..huhu..
arituh sal petronas..
nih plak lptp aku rosakk..
kene la plak kuar duit bli baru..
membebankan parents aku tol laaa...
hmm..
naseb bek aku leh pnjm kete utk angkut barang.
taya dorg nak fetch aku jao2..
mak aku plak ta sehat je..bler call terdengar sore mak aku
ase cam..sedih glee lorr...
tp nak wat caner..
aku nih jauh..
ta mampu aku nak tlg selain drpd berdoa..

sok aku nak blk..
ta sabar2 aku nak blk..
nak jpe dgn famly..
nak pe dgn kengkawan..
nak relax kan mind aku..
paler aku terlalu berserabut dok kat utp nih..
mslh kewangan, masalah personal.
kerje bersepah.
waduh2..
tulis blog nih pon sempena masa rehat sbb otak da cramp da..
nak wat mastering chemistry gle la byk..
kot aku paham apa yg lecturer aku aja tape la gak..hmm..
pening2..

i just need a shoulder to rest on n close my eyes n imagine the beautiness of the world that He created instead of thinking of this things 24/7...


No comments:

Post a Comment