Friday, March 5, 2010

tataw arh..suara hati..

adoih.
ni kali ke brapa tah tulis blog..haha..
da lama gler ta update..
dulu zaman muda2 bajet je rajin.
pastuh malas..
adoiyai..
nih tulis pon sbb da tade sap lg da aku nak cter..
so aku ckp je la kat cni..huhuhu..
mlm nih la mlm yg aku rasa smtg yg pplik.
cam bese.ckp dgn abg n akak agkt mls2 sgt nak cpl..
mmg tol pon..
kali nih, jatuh hati..lg luka..
gle la..aku tataw nak ckp caner..
aku arap ta ramai la bace blog neh..
aku kecik ati gler mlm neh..tataw nak ckp la.
betapa hancur hatiku..wawawa..gle gedik ayat..
tp..pergh..hancur gle la..slama neh, de berahsia dgn aku..
aku pon tataw nak ckp caner.
de ckp de berahsia pon sbb sayang..
tape la, alasan kukuh gak la..
cuma aku je.
ta tenteram aku dibuatnyer..
bwk kete cam org gila td..
kot kete aku tape, neh kete abg dak tuh plak tuh..
ta pena la gak aku rasa camnih..
sblm neh pon, cpl dgn minah len, secara jujur, tade perasaan sgt.
bkn nak menkan perasaan, tp ingin, cane nak ckp,
susah la.aku nih ske try benda2 baru..
target pon, if cpl, harap jatuh cinta.malangnyer ta menjadi.
salu cpl pon jaoh2, lg la ta menjadi.
kali nih aku da mengharap.
tp harapan hancur berkecai camtuh je..
sebulan da pon kan de berahsia..
kwn bek sendiri aku taw..tp de tanak gtaw..tetap suh aku go for it dgn gal tuh..
aku pon pedih gak la dgn sidia..
kot de baca, sorry to say la.
kot la de taw..huhuhu..
sok aku nak blah jap, tp tataw nak g dgn saper..
need sumone talkative..tp tah.
ta jpe2
ada pon bz..
if aku ada g sok insy aku post la lg..hohoho..

taaa~

No comments:

Post a Comment