Friday, March 5, 2010

Forever in my heart..Always...:D




Hi kak syara..huhu..Nur Syahirah..nama yg sedap bagiku..hoho..dak2 campus de pggl syara.tp aku n dak georgians kenal de sbg shiro..melekat nama tuh..huhu..ni lah akak aku yg salu wat aku gelak, sedih, n even nangis kot..hoho..tade la..just being sarcastic..hehe..she's like my sugar n salt n sktg bitter? in my life.everything i do, i'll remember her..coz y, she means everything to me.aku tataw la de anggap aku caner, tp cam gitu la aku anggap de nih..ramai ta tahan dgn sikap perfectionist de, tp aku ske..coz everytime i see her, everything seems to be in place.nothing's a miss..when i go shopping wit her, i love it when she knows what matches n what doesnt..i just love the way she does things..she's even my fashion consultant..:D she's the one who chose my interview outfit-a maroon striped shirt with a striking gold tie..i thought it was too appealing but eventually, i loved it.coz everyone says its nice..i owe it all to her..she's everything i got..ilysdfm sis..i hope that u'll always be there for me coz i'm always here for u..no matter what..;D

p/s, our dinner dats in march 2010..:D




Hanisah!! akak ku di utp..hehe..mesti stuck je dgn de taw..aku pon plik..nih akak ksygn aku kat utp n kat kwsn sikamat..hoho..salu kalu hangout, aku la driver de..smpi jiran igt aku ada paper..akak sudaa..kan akak kan?hehe..de asek komplen je mak de syg aku..huhu..tp tape, syg2 kami tetap syg each other..kan akak kan? we'll always be together..mmg da ditentukan kot..her house mcm 2nd house.salu lepak.mom de pon da ajak tdo uma de da pon..cume tade masa n segan je..huhu..sori mak nisah..ne way kak, aku tetap syg kat ko.ko nak buli aku ke, aku ta kesa..sbb aku mmg syg kat ko.ko sepak terajang aku pon, aku tetap paham sbg sorg adik..huhu..ur everything 4 me..huhu..always love u sis..:D







Nama diberi Meor Amirul Naqiuddin..sorg2nyer abg akuh..ada masa ktorg gado gak cam adk bradik..salunyer ngam la..walaupon jarang lepak, aku tetap anggap de mcm abg aku.jauh di mata, dkt di hati..hohoho..aku ta pena ada abg, so bler de muncul je lam idop aku, aku rasa gembira gak la..dating zaman skula dulu pon de yg teman..hehe..abg jaga adik la kataakan..jgn marah meor..hehe.we've been together like bros for about 5 years now..kre syg gak la..hoho..fyi, walaupon kami skula laki dua2 pon kami bukan gay..hoho..k ek bro, blaja lok2 kat UIA tu ha..jd contoh yg terbaik utk adik2 kamoo..huhuhu..ly abangg...hoho








Ini pulak Siti Sofia..aka pya bosa..hehe..ini kakak kesygn aku gak, mane2 aku pg dgn de, sumorg kata adk bradik..kulit n perangai pon agak lbh krg la..hehe..taleh bersama, mesti roboh punya..hoho..de la tmpt aku nak gelak2, mintak nasihat..skang nih de kat mesir dah, wat medic..semoga de berjaya dunia dan akhirat..huhu..love ya much sis..walau apa pon aku wat, baek ataw buruk, aku igt pesan ko, blaja blaja jugak, enjoy berpada2..k?
aku teramat sgt la rindu kat akak..huhuhuhu..kekdg pk, cam nak nangis pon ada..aku anggap de nih mcm akak kandung aku sendiri..huhuhuh

2 comments:

  1. knp ltk pix nie? melambak kot pix yg ok... ish3...

    ReplyDelete
  2. mereka saje laa y berada di hati kamoo . hmm???

    ReplyDelete