Saturday, March 6, 2010

ptg yg agak menenangkan.


ptg nih aku kuar merayap ipoh sorg2..
asalnyer nak bli tiket..
maklumla baru skali skala bwk kat ipoh kan, sesat..berpusing2.
haha..perjalanan yg sepatutnye 30 min ataw krg jd sejam lbh kowt..
akhirnya jumpa la stesen ketapi ipoh..huhu
bole pulak sesat.dahla bwk kete pakcik aku.
tade tanda P plak tuh..huhuuh.
stesen ketapi plak opposite balai polis..hoho..
da smpi kat sana, bli tiket, sumer2 tuh la..

saje nak jenjalan kat ipoh neh..
g la kat taman dr seenivasagam..hoho..
dgn tataw jalannyer aku cuba mengingat jalan yg aku pernah bwk dlu..naseb bek jumpe..lepak
kat ctu jap.best gler..huhu..tenang je fikiran taw.mmg sumer masalah agak hilang la.huhu..nih mmg perangai aku kot.ske lepak sorg2.tu sbb la kot aku ta ramai kawan n ta socialize dgn org.
then nak gerak la lam 6.20..jalan punya jalan..boleh plak sesat..haha..last2 tgk signboard nak ke kuala kangsar da..haha..aku pon dgn muka toya n ngantoknyer wat la u-turn kat simpang..ikut je jalan tuh..last2 kuar blk kat stesen ketapi td.haha.klaka la plak bler pkkan kan..then leh la igt jalan sket2..tp mmg ngantok arh..mata puyu..cam org blur gle la.haha..bwk plak cam taik.jap kiri jap kanan..mau taknyer mak abah komplen abt my driving.hehe.
smpi uma ppon da kul 7..kuar kul 5..padahal g bli tiket je..huhu..saje jln2 nak tgk scenery kat ipoh la katakan..bosan plak dok umah je 24 jam.len time nak try tmpt len plak..naseb bek la ta sesat td.if sesat.haish, tata la nak ckp per..tol ckp my unc, ipoh mmg tade signboard..tensen gak bwk..tp tade perasaan.huhu..kot tgk pix yg baru upload kat fb arinih, pergh, agak lebam la mata.
ta tdo mlm td pkkan masalah..tah la..biar je la kan.sumorg ada masalah n cara tersendiri menanganinye..huhuhu

No comments:

Post a Comment