Sunday, March 7, 2010

night of 7th


harinih aku tataw perassan aku mcmmaner lg.
masih lg bercelaru..
i bought her a gift..tataw la de suka ke ta..ta mgharap paper..
aku harap sgt de happy dgn laki tuh.walaupon aku terlambat, aku redha. akak2 aku mara aku bercinta.tp nih satu benda yg aku tale nak simpan.dak len aku ta pernah rasa begini..akak aku patut paham la kot.aku smpi utp pon kul 930 td..dlm kereta memikirkan si dia. tatau la caner aku nak lalui.walau apapun aku tetap gembira psl de.biar la de gembira asal aku mcmnih.tujuan hidup aku ialah utk lihat org yg aku syg gembira.dorg gembira, aku gembira.harap korg kekal lama la..walauapapun aku tetap menyayangi dirimu sebagaimana aku menyayangimu sekarang ini..dulu aku berahsia n memendam, inilah akibatnyer.tape.bnda da jd.past is past.like her mom said.still thinking.paler pening,nak pecah.rasa cam nak mam panadol tp.tah la.i think im depressed.kemurungan punca segala2nya.nak snym pon susa.biar la..antidepressant aku ada sentiasa disini dan dirumah..

No comments:

Post a Comment